Pogoji poslovanja

izdaja: 3., veljavna 27.1.2023

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

1. Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!

2. Postopek nakupa

a) Kupec izbere želeno količino izdelkov in klikne na gumb "V košarico".
b) Korak 2: Kupec vnese osebne podatke plačnika in izbere ali je naslov plačnika tudi enak naslovu prejemnika. Če je temu tako, bo Korak 3 (d) preskočen.
d) Korak 3: Kupec vnese naslov za dostavo.
d) Korak 4: Kupec izbere način dostave.
e) Korak 5: Kupec izbere način plačila in vnese kupon ugodnosti, če ga ima.
f) Korak 6: Kupec pregleda naročilo in ga potrdi.

3. Naročilo

Minimalno naročilo znaša 4,90 EUR skupaj z DDV (razen v primerih posebnih akcij). Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov nika@bucketlist.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja. Prodajalec v roku 1 - 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 1 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila. V primeru če izdelek ni na zalogi je dobava izdelkov 2 - 3 tedne.

4. Način plačila

Plačilne možnosti so naslednje: 

a) Z gotovino po povzetju; pošiljko pošljemo preko kurirske službe z odkupno vrednostjo. Pri tem se obračuna dodatek v vrednosti 2€.
b) Po predračunu na transakcijski račun:
 ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na željeni naslov.
c) Kreditna kartica
d) Paypal

5. Dostava

Dostavo Bucket List dnevnikov izvaja GLS in znaša 2,90€, ob izbiri plačila po povzetju pa 4,90€. Ob nakupu izdelkov v skupnem znesku nad 39€, je poštnina brezplačna. Pošiljka bo dostavljena na naslov kupca v roku 1-5 delovnih dni.

6. Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

6.1 Cene za posebne ponudbe

Občasno so na spletni strani objavljene posebne akcije ali posebne ponudbe za nakup več izdelkov hkrati. Cene v tem primeru veljajo za nakup več različnih izdelkov in se v primeru vračila enega izmed izdelkov (pod pogoji iz člena 7) spremenijo tako, kot bi veljale ob nakupu izdelkov ki jih stranka obdrži.

7. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: nika@bucketlist.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu vrnjenega izdelka, brez da kupec to zahteva.

8. Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko e-pošte: nika@bucketlist.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko Pošte Slovenije. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: nika@bucketlist.si, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

9. Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

10. Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

11. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je direktor podjetja Davor Repec, e-pošta: davor.repec@gmail.com
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


12. Piškotki

Spletna stran uporablja »piškotke«. To so majhne datoteke, ki se ob obisku strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste »piškotke« sprejeli ali zavrnili. Če »piškotkov« ne sprejmete, nekatere opcije spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletne strani.

Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.


13. Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje Davor Repec s.p., ki upravlja spletno trgovino BucketList (http://bucketlist.si/), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. V podjetju Davor Repec s.p., se zavedamo odgovornosti ravnanja z osebnimi podatki, zato vse zbirke osebnih podatkov vodimo, vzdržujemo, hranimo in nadzorujemo v skladu s trenutno veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Uredbo GDPR, tako da nosilcem osebnih podatkov, katerih obdelujemo osebne podatke omogočamo:

  • vpogled v vrsto in količino osebnih podatkov
  • trajen izbris vseh dotičnih osebnih podatkov

Podjetje Davor Repec s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine BucketList zbira naslednje podatke uporabnikov:

- Osnovne podatke kupca:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov za pošiljanje naročenega blaga
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.

– Podatke za namene statistične analize: IP naslov, datum, čas, naslov strani s katere prihajate (vsi podatki so zbrani z Google Analytics, brišejo se po 26 mesecih)

Podjetje Davor Repec s.p. se zavezuje, da podatkov, ki jih boste posredovali preko spletne strani, komunikacije preko emaila ali telefonskega pogovora ali na kakršenkoli drug način, ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Edini podatki, ki se posredujejo "tretji osebi" so osnovni podatki o pošiljki za namene pošiljanja izdelkov in so posredovani našemu dostavnemu partnerju GLS. Ti podatki so: ime in priimek, naslov, kraj bivanja in telefonska številka ter email naslov, zgolj zaradi obveščanja o dostavi in sledenju pošiljke.

Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Davor Repec s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

14. Kopiranje vsebine spletne strani

Kopiranje vsebine spletne strani in celostne podobe je prepovedano, razen če je zraven navedena "html" povezava s točnim http:// naslovom do posamezne vsebine, pri tem pa je potrebno lastnika spletne strani obvestiti o nameri.

15. Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Cyber Planet, Internetne storitve, Davor Repec s.p.
Krčevina pri Vurbergu 158g, 2250 Ptuj, Slovenija


Osnovni podatki
Matična št.: 7152485000
ID za DDV: SI29134684
Samostojni podjetnik je registriran pri poslovnem registru Republike Slovenije z dnem 4.10.2016 pod številko 
316-02-04933-2016/2

Na Ptuju, dne 5.8.2024


Davor REPEC,
direktor